LITTLE WOMEN
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
شنبه 16 آذر 1398 ساعت 20:34 | بازدید : 116 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

اعلام  بازخوانی بعدی گرتا گرویگ از كتاب كلاسیك كودك لوئیزا می آلكوت " زنان كوچك " از سال 1869 (عنوان آلمانی: "بتی و خواهرانش") پس از پنج بار نامزد جایزه اسکار در مگی بزرگ " لیدی پرنده "  هنگامی که همه زنگ هشدارها geschrillt: سرانجام ، ما اغلب به اندازه کافی دیده می شود ، به عنوان فیلمسازان ، که با موفقیت در دستیابی به چنین ماده شخصی فقط "بانوی پرنده" موفق شد ، سپس به یک پارچه معتبر از ادبیات جهان ، فقط به لمس شخصی خود تبدیل شده است. در عوض چیزی را که تا حد زیادی بی ربط است تحویل دهید.

اخیراً ، جان کرولی ، به عنوان مثال ، که پس از سه بار نامزد اسکار " بروکلین " با بیش از حد بلندپروازانه " The Distelfink " ، دچار ناوگان خلاق و مالی شد. اما همه نگرانی ها بیهوده بود! Gerwig پس از کارگردانی درام mumblecore " شب و آخر هفته " ، با دومین کار خود به عنوان نویسنده و کارگردان ، شاهکار دوم را به صورت متوالی تحویل می دهد. با "زنان کوچک" فوق العاده اشغال شده ، او شاهکار نادری را برای متعادل کردن جذابیت فعلی 150 ساله حداقل در بعضی از جنبه ها داستان تا حدودی غبارآلود و بدون ایجاد خطر روی بوم ، مدیریت می کند ، اما در همان زمان با هوشمندانه درج شده ، به همان اندازه مدرن برای ارائه نظر شخصی

موفق باشید بدون کیت

نتیجه فیلم فیلمی است که پیچیدگی روایت و عمق عاطفی یک تراژدی کلاسیک را دارد ، اما با این وجود اثر دلگیرانه یک فیلم کاملاً احساسی از زندگی را نشان می دهد. به ندرت یکی از این افراد با خوشحالی از سینما خارج شده است بدون اینکه بخواهد یک ثانیه احساس کند که برای کیت معمولی هالیوود افتاده است. این "زنان کوچک" ها Greta Gerwig شوهرش به احتمال زیاد به  نوح باومباخ و به همان اندازه بزرگ "خود ازدواج داستان " در آینده فصل جایزه فیلم را به هر گونه رویداد رقابت انتقام: به خصوص در سوارس رونان، تیموتی Chalamet و بالاتر از همه برجسته منجر فلورانس Pugh و رأی دهندگان اسکار در واقع هیچ راهی نیست!


در انتظار بازگشت پدرش: چهار خواهر مارس!


اکثر مردم احتمالاً می دانند که در مورد "زنان کوچک" چه می گویند ، حتی اگر کتاب را نخوانده باشند. سرانجام ، این مواد - از جمله سال 1949 با عنوان " جسور کوچک جو " با الیزابت تیلور ، 1994 به عنوان " بتی و خواهرانش " با وینونا رایدر و 1987 حتی به عنوان یک سری انیمه فرقه " یک خانواده شاد " - سازگارتر از این بود: پدرش ( باب اودنکرک ) در جنگ داخلی علیه برده داری می جنگد ، چهار خواهر مارس مگ ( Emma Watson ) ، Jo ( Saoirse Ronan ) ، Beth ( Eliza Scanlen ) و Emy ( Florence Pugh ) با مادر خیرخواه و دلسوزشان مارمی (لورا درن ) برای گذراندن اوقات دشوار باهم. در همین حال ، پسر همسایه به همان اندازه جذاب و مرفه لوری ( تیموته چلامت ) سر خود را بر روی حداقل برخی از خواهران می چرخاند.

در همان زمان ، ما می بینیم که چگونه خواهران مارس هفت سال بعد فرار کردند: امی با عمه ثروتمند خود سفر می کند ( مریل استریپ) به پاریس ، جایی که او همچنین با لوری ملاقات می کند ، که پس از یک پیشنهاد ازدواج امتناع در جشنوارگان غول پیکر جامعه اروپا. مگ متاهل است و دو فرزند دارد ، اما پول کافی برای پرداختن به همه چیزهای زیبایی که روزی در آن خواب دیده بود ، نیست ، در حالی که پسر بچه جو به عنوان یک معلم خصوصی و نویسنده داستانهای شوک وحشتناک در نیویورک زندگی می کند. فقط وقتی بث به شدت بیمار شود ، همه خواهران به خانه برمی گردند ...


کمی همنشینانش را به نمایش می گذارد: فلورانس پوگ به عنوان امی مارس.


چهار خواهر مارس و مادر فداکار آنها به هر حال یکی از دوست داشتنی ترین و جذاب ترین چهره های تاریخ ادبیات هستند - و با این حال بازیگران این اقتباس فوق العاده مجهز چیزهای بیشتری را از نقش خود می کشند: Saoirse Ronan (" هانا کیست؟"") به عنوان یک مبارز ، قربانی کردن جان فداکارانه او همچنین آسیب پذیری قابل لمس را نشان می دهد ، در حالی که او با تیموتی Chalamet همکاری می کند احتمالاً جادویی ترین لحظه عاشقانه سال فیلم ، هنگامی که ترسو جو و لوری به تنهایی در خارج از ویندوز می رقصند ، در حالی که در داخل یک عجله هستند. اما با تمام دانلود رایگان سریال دل کنوانسیون های اجتماعی سفت و سخت آن ، همانطور که جشن ارعاب آور برگزار می شود. Chalamet در ادامه تصوری را تأیید می کند که از نظر جذابیت خلع سلاح ، هیچ اجرا کننده دیگری از نسل خود حتی نمی تواند زمین را لمس کند.

یکی به طور خلاصه تردید می کند ، فلورانس پو 23 ساله اکنون (" لیدی مک بوث") برای خرید بخشی از او به عنوان یک نوجوان 13 ساله. اما واقعاً فقط بسیار خیلی کوتاه. امی عصیانگر در سایر اقتباس ها ستاره ای نه چندان مخفی بوده است ، اما پگ با دومین اجرای ستاره ای سال تئاتر سال 2019 پس از " میدسومار " این ستاره را نه چندان مخفی. صحنه ای که امی در آن ظاهر می شود. اما واتسون (" زیبایی و جانور") همچنین به خوبی بزرگترین ستاره این گروه است ، فقط بخشی از مگ در یک عشق محبت آمیز ، اما از لحاظ مالی بسیار نادرست گیر کرده و جالب ترین نیست. با این وجود ، در این مورد شکی نیست: زندگی ، خنده ، شادی ، گریه - این همه وقتی که این کار را با خواهران مارس در "زنان کوچک" انجام می دهید ، بسیار بهتر و گرم تر است.

از آنجا که (تقریباً) تمایل به "باربی" را دارید

گرتا گرویگ نه تنها صفحات جدیدی از این رمان را از آن خود می کند ، زیرا به سبک روایت زمانی نمی پردازد و به اصل می پیوندد ، بلکه بین سطوح زمانی پرش به جلو و عقب می رود ، که چشم اندازهای کاملاً جدیدی از وقایع فردی باز می کند. او همچنین یک قاب به داستان مشهور اضافه کرده است که در آن جو سعی می کند داستان های خود را در نیویورک بفروشد. ناشر آقای Dashwood ( Tracy Letts) اوایل خود را به عنوان یکی از مهمترین قوانین تجارت توضیح می دهد: اگر شخصیت زن یک زن است ، او باید در آخر ازدواج کند - یا مرده باشد. و بنابراین احتمالاً لوئیزا می آلکات فکر می کند وقتی او "زنهای کوچک" را در اواسط 19 سالگی می بیند. قرن نوشته است. البته از دیدگاه امروز ، Gerwig آن را کاملا متفاوت می بیند. اما او به جای تغییر طرح ، یک طاقچه هوشمندانه و در عین حال احترام آمیز در خانه ارائه داده است که به مخاطب این امکان را می دهد تا تصمیم بگیرد که دقیقاً چگونه می خواهد فینال زنگ عروسی را بخواند.

این واقعیت که گرویگ از صمیم قلب عاشق مواد اصلی است به هر حال می تواند در هر صحنه احساس شود - و این همان چیزی است که به او اجازه می دهد "زنان کوچک" را به یک منظر معاصر گسترش دهد که از قلب نیز ناشی می شود و بنابراین هرگز فشار نمی آورد ، بلکه برعکس کاملاً البته (نه به طور اتفاقی او در بخش اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی بهترین فیلم محبوب محسوب می شود). بعد از اینکه نگرانی های ما در مورد انتخاب "زنان کوچک" به عنوان پروژه پیگیری "لیدی پرنده" کاملاً بی اساس بود ، ما همچنان نگران این هستیم که گرویگ اکنون فقط یک  فیلم "باربی" باشد.می خواهد مقابله کند از این گذشته ، او مجبور است مدل های نقش آفرینی بسیار مشکل تری را تنظیم کند (بدون اینکه در عین حال خیلی به سازنده عروسک متل نزدیک شود). اما اگر کسی به چنین چیزی دست پیدا کند ، پس از "زنان کوچک" مطمئناً او چنین خواهد کرد.

نتیجه گیری: "زنان کوچک" سینمای درام شگفت انگیز ، همیشه لمس کننده ، و هرگز دلپذیر نیستند ، که یکی را به رغم تمام وقایع غم انگیز ، که دوباره در یک زمستان سرد بیرون دوباره شگفت آور خوشحال می شوند ، رد می کند.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب